De mogelijkheden van verkooponder-
steuning

De huidige tijd vraagt om een flexibele benadering van jullie klanten. Niet iedereen vliegt zo maar de wereld over voor een meeting van een paar uur. Als modern bedrijf moet je voorbereid zijn op hybride werken.

Benieuwd naar de mogelijkheden?
Verkoopondersteuning | Letink Design
Verkoopondersteuning | Letink Design

Verkooponder-
steuning

Eén van onze belangrijkste speerpunten is het maken van interactieve verkooppresentaties die een onuitwisbare indruk achterlaten op uw potentiële klanten. Hiervoor proberen wij in de begin gesprekken te achterhalen hoe uw medewerkers op dit moment hun verkoop doen en wie jullie doelgroep is. Vervolgens kunnen wij onze applicatie op zo’n manier ontwerpen en inrichten dat het een verlengstuk wordt op het huidige verkooptraject en niet een op zichzelf staande tool. Hierbij nemen wij altijd de volgende vier uitgangspunten in acht:

  • Platform (kiezen van de juiste hardware/medium) 
  • Betrokkenheid wekken (onboarding)
  • Informeren & overtuigen (juiste product presentatie kiezen)
  • Leadgeneratie (gewenste vervolg of output)
Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Neem contact op
Verkoopondersteuning | Letink Design
Marketing vs verkoop applicaties

Wij onderscheiden verkoopondersteuning voor twee verschillende doeleinden: marketing en verkoop. Voor beide doeleinden gebruiken wij onze vier uitgangspunten, maar dan met een andere insteek. Voor marketingdoeleinden gaat de focus voornamelijk uit naar platformen die generiek en gebruiker onafhankelijk zijn. Tevens ligt de focus hierbij voornamelijk op een niet-begeleide applicatie waardoor de onboarding erg belangrijk is en de leadgeneratie minder specifiek op een eindgebruiker is, maar meer op het binnenhalen van de juiste data (analytics). Hierbij proberen wij de gebruiksdrempel te verlagen voor de bezoeker. Bij verkoop applicaties focussen wij ons voornamelijk om gepersonaliseerde devices (zoals mobiel, tablet, laptop). De onboarding wordt teruggeschroefd en applicatie zal meer in dienst van de verkoper staan. De verkoper kan zijn applicatie dan ook personaliseren, zodat het ondersteunt om zijn verhaal te kunnen verduidelijken. Uiteindelijk ligt zijn belang voornamelijk bij een goede leadgeneratie. Hiervoor hebben wij meer verkoopgerichte Call-to-Actions (CTA), zoals offerteaanvraag formulieren, calculators, etc.

Gerelateerde projecten
Voordelen
Benieuwd naar de mogelijkheden?
Verkoopondersteuning | Letink Design
Wat kun je verwachten?
In twee stappen naar een advies op maat

Vul hieronder in wat voor jou van toepassing is en ontvang direct een vrijblijvend en op maat advies voor jouw 3D vraagstuk.

Nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van de laatste trends & ontwikkelingen in de markt en van ons bedrijf.