De mogelijkheden van verkooponder-
steuning
De huidige tijd vraagt om een flexibele benadering van jullie klanten. Niet iedereen vliegt zo maar de wereld over voor een meeting van een paar uur. Als modern bedrijf moet je voorbereid zijn op hybride werken.
- Verkoopondersteuning en wie, waar en wanneer dan ook ter wereld
- Digitale tools die multi-device en multi-platform inzetbaar zijn
- Visuele en interactieve applicaties die de verkoop customizen
- Het realistisch tonen van producten die je niet fysiek bij je hebt


Verkooponder-
steuning
Eén van onze belangrijkste speerpunten is het maken van interactieve verkooppresentaties die een onuitwisbare indruk achterlaten op uw potentiële klanten. Hiervoor proberen wij in de begin gesprekken te achterhalen hoe uw medewerkers op dit moment hun verkoop doen en wie jullie doelgroep is. Vervolgens kunnen wij onze applicatie op zo’n manier ontwerpen en inrichten dat het een verlengstuk wordt op het huidige verkooptraject en niet een op zichzelf staande tool. Hierbij nemen wij altijd de volgende vier uitgangspunten in acht:
- Platform (kiezen van de juiste hardware/medium)Â
- Betrokkenheid wekken (onboarding)
- Informeren & overtuigen (juiste product presentatie kiezen)
- Leadgeneratie (gewenste vervolg of output)

Wij onderscheiden verkoopondersteuning voor twee verschillende doeleinden: marketing en verkoop. Voor beide doeleinden gebruiken wij onze vier uitgangspunten, maar dan met een andere insteek. Voor marketingdoeleinden gaat de focus voornamelijk uit naar platformen die generiek en gebruiker onafhankelijk zijn. Tevens ligt de focus hierbij voornamelijk op een niet-begeleide applicatie waardoor de onboarding erg belangrijk is en de leadgeneratie minder specifiek op een eindgebruiker is, maar meer op het binnenhalen van de juiste data (analytics). Hierbij proberen wij de gebruiksdrempel te verlagen voor de bezoeker. Bij verkoop applicaties focussen wij ons voornamelijk om gepersonaliseerde devices (zoals mobiel, tablet, laptop). De onboarding wordt teruggeschroefd en applicatie zal meer in dienst van de verkoper staan. De verkoper kan zijn applicatie dan ook personaliseren, zodat het ondersteunt om zijn verhaal te kunnen verduidelijken. Uiteindelijk ligt zijn belang voornamelijk bij een goede leadgeneratie. Hiervoor hebben wij meer verkoopgerichte Call-to-Actions (CTA), zoals offerteaanvraag formulieren, calculators, etc.
naar een advies op maat
- Stem uw verhaal af om het niveau van uw gesprekspartner.
- Informatief, interactief en actief voor u en uw gesprekspartner.
- Onderweg al uw content tot uw beschikking.
- Mogelijkheid om te koppelen met andere software
- Alles content tot uw beschikking met of zonder internet.
- Neem uw klant op locatie mee door, langs en in uw producten.
- Mogelijkheid content te delen met uw klanten.
